Divizia Consumer Health

Prin portofoliul său vast de mărci de referință, divizia Consumer Health are scopul de a sprijini oamenii în a face mai mult pentru sănătatea și bunăstarea lor. Aceasta nu doar ameliorează calitatea vieții personale, ci poate de asemenea să reducă simțitor costurile din domeniul sănătății.

Ritmul rapid de schimbare al piețelor mondiale din domeniul sănătății este caracterizat de o tendință tot mai puternică de a orienta îngrijirea medicală în funcție de client. Propria istorie bogată a diviziei Consumer Health în zona auto-îngrijirii a început în 1899 prin introducerea mărcii reprezentative pentru consumatori la nivel mondial, Bayer Aspirin™.

 

În prezent divizia pune la dispoziția consumatorilor unele dintre cele mai cunoscute și de încredere medicamente eliberate fără prescripție medicală (OTC-uri), suplimente nutritive și alte produse de auto-îngrijire. Portofoliul echilibrat al diviziei include mărci puternice în toate categoriile în cadrul cărora concurează, inclusiv antialergice, analgezice, produse pentru prevenția riscului cardiovascular, pentru tuse și răceală, produse dermatologice, de îngrijire a picioarelor, împotriva tulburărilor gastrointestinale, de nutriție și protecție solară.

 

OTC-uri şi suplimente alimentare

Mărcile de medicamente eliberate fără prescripție medicală (OTC-uri), suplimente alimentare și alte produse de auto-îngrijire joacă un rol esențial în ajutorul acordat oamenilor pentru a se menține sănătoși.

 

 

Seniori activi

Grupa de vârstă de peste 65 ani reprezintă segmentul de populație care înregistrează cea mai rapidă creștere.

Divizia Consumer Health este un lider între companiile principale din domeniul sănătății consumatorilor din întreaga lume. Divizia acționează în mai mult de 100 de țări, susține 18 unități de producție și patru centre de cercetare și dezvoltare. Obiectivul diviziei Consumer Health este de a extinde și mai mult poziția fermă de pe piață, urmărind să conducă piața în țările și categoriile în care concurează. Zonele de prim interes includ impulsionarea integrării activităților comerciale de îngrijire destinată consumatorilor achiziționate în 2014 de la Merck & Co. și Dihon Pharmaceutical Group Co. Ltd. din China.

 

 

 

Cu peste 170 mărci pretutindeni în lume și 17 mărci de medicamente eliberate fără prescripție medicală (OTC-uri) generând vânzări anuale de peste 100 milioane EUR fiecare, divizia Consumer Health deține o poziție bună pentru a se prevala de previziunea de creștere susținută pe piața de OTC-uri.

 

De fapt, unele dintre cele mai cunoscute și de încredere medicamente eliberate fără prescripție medicală, suplimente alimentare și alte produse de auto-îngrijire fac parte din portofoliul diviziei Consumer Care, inclusiv Alka Seltzer™, Aleve™, Aspirin™, Bepanthen™/Bepanthol™, Berocca™, Canesten™, Claritin™, Coppertone™, Dr. Scholl’s™, Elevit™, Iberogast™, MiraLAX™, One a Day™, Rennie™, Redoxon™ și Supradyn™.

 

Găsiți toate informațiile privind divizia Consumer Health din cadrul Bayer la adresa www.consumerhealth.bayer.com