Perspective excelente în cadrul unui jucător de talie mondială

Succesul activității noastre economice este în mare parte datorat cunoștințelor, abilităților și preocupării dedicate a angajaților noștri. Capacitatea lor de a inova și disponibilitatea de a se dedica dezvoltării constante sunt cele care antrenează poziția noastră de companie inovatoare de nivel mondial.

 

Aceste aspecte sunt clar reflectate în noul branding privind angajații: „Pasiunea de a inova | Puterea de a schimba”, care exprimă ceea ce Grupul Bayer așteaptă de la angajații săi dar și ceea ce le poate oferi. „Pasiunea de a inova | Puterea de a schimba” transpune misiunea declarată a Bayer „Știință pentru o viață mai bună” în piața forței de muncă.

La 30 septembrie 2015, Bayer avea 102.168 angajați la nivel mondial. Cheltuielile cu personalul au crescut în 2014 de la aproximativ 9,4 miliarde EUR la peste 9,8 miliarde EUR.

La data de 30 septembrie 2015; exclusiv Covestro (anterior MaterialScience)