10.12.2019

Bayer își intensifică în mod semnificativ eforturile pentru sustenabilitate

• Până în 2030, compania intenționează să fie neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon în operațiunile proprii
• Obiective ambițioase până în 2030 pentru accesul la sănătate și nutriție în țările cu venituri mici și medii și în comunități defavorizate
• Echipa de management va avea obiective de sustenabilitate măsurabile încorporate în indicatorii de performanță anuali

Leverkusen, 10 Decembrie 2019 – Bayer a anunțat astăzi un set de măsuri de sustenabilitate cuprinzătoare și noi angajamente începând cu 2020. În conformitate cu Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale Națiunilor Unite și Acordul de la Paris, compania și-a stabilit obiective ambițioase care trebuie atinse până în 2030. „Prin transformarea sustenabilității într-o parte și mai puternică a strategiei și operațiunilor noastre, ne propunem să obținem rezultate pe termen lung și să generăm un impact pozitiv pentru societate și mediu”, spune Werner Baumann, președintele Consiliului de Administrație al Bayer AG.

 

Lumea se confruntă cu o provocare inedită, aceea de a se asigura că o populație mondială în creștere și îmbătrânire are șansa să prospere în timp ce folosește resursele planetei într-un mod mai durabil. „Dimensiunea companiei noastre creează responsabilitate și oportunitate pentru a acționa. Tocmai de aceea, intensificăm acum în mod semnificativ eforturile noastre de sustenabilitate”, spune Baumann. Bayer va monitoriza și raporta obiectivele de sustenabilitate cu aceeași rigoare cu care le raportează pe cele financiare. Obiectivele vor fi integrate în procesele de luare a deciziilor și indicatorii de performanta anuali ai managementului.

 

Mai mult, Bayer va înființa un Consiliu Independent de Sustenabilitate format din experți externi în acest domeniu. Acesta va consilia Consiliul de Administrație, va monitoriza și va analiza dezvoltarea viitoare a eforturilor de sustenabilitate ale companiei Bayer.

 

Eforturile crescute ale companiei Bayer sunt concepute pentru a ajuta mai mulți oameni să prospere și să utilizeze cât mai eficient resursele naturale. De aceea, Bayer își stabilește următoarele obiective detaliate.

 

Sprijinirea a sute de milioane de oameni prin acces la sănătate și nutriție

Până în 2030, Bayer își propune să sprijine 100 de milioane de fermieri mici din țările cu venituri mici și mijlocii, oferind acces la inovație, cunoștințe și parteneriate. Sprijinul Bayer va ajuta la creșterea ofertei locale de hrană și la reducerea sărăciei în comunitățile rurale. În prezent, în lume există aproximativ 550 de milioane de ferme mici. În țările în curs de dezvoltare, acestea produc hrană pentru 80% din populație. Cu toate acestea, blocați în agricultura de subzistență, mulți fermieri suferă ei înșiși de foame sau de malnutriție.

 

În același interval de timp, Bayer intenționează să ofere, pentru 100 de milioane de femei din țările cu venituri mici și medii, acces la planificare familială, prin finanțarea programelor de ajutor de tip pluripartit și prin asigurarea furnizării de metode accesibile de contracepție modernă. Începând cu 2019, Bayer oferă deja produse contraceptive pentru aproximativ 40 de milioane de femei din țările cu venituri mici și mijlocii. Metodele de planificare familială sunt vitale în sprijinirea sănătății, drepturilor și statutului economic al femeilor. În prezent, peste 200 de milioane de femei din țările cu venituri mici și medii au nevoie de contracepție modernă.

 

În general, Bayer lucrează la adaptarea politicii sale de stabilire a prețurilor la puterea de cumpărare locală și consolidarea programelor de acces pentru pacienți pentru a crește disponibilitatea și accesibilitatea produselor Bayer. De asemenea, Bayer va continua să sprijine Organizația Mondială a Sănătății (WHO) în lupta împotriva bolilor tropicale neglijate, cu donații de produse și sprijin financiar.

 

În plus, Bayer își propune să extindă accesul la sănătatea de zi cu zi pentru 100 de milioane de persoane din comunitățile defavorizate din întreaga lume. Astăzi, cel puțin jumătate din populația lumii nu are acces la servicii de sănătate esențiale, inclusiv cele de auto-îngrijire. Extinderea accesului la soluții de auto-îngrijire și educație pentru sănătate poate ajuta la prevenirea bolilor și poate oferi asistență medicală comunităților în care aceasta ar putea fi singura opțiune. Cu o atenție inițială pe sănătatea femeilor și extinderea accesului la micronutrienți pentru femeile însărcinate și copii, Bayer intenționează să crească disponibilitatea și accesibilitatea mărcilor sale de încredere și să sprijine inițiativele de auto-îngrijire.

Luarea de măsuri semnificative pentru protejarea climatului și a mediului

Compania Bayer este implicată în protecția climei de zeci de ani și va accelera în continuare eforturile sale de a combate schimbările climatice și de a proteja biodiversitatea.

 

Până în 2030, compania își propune să devină neutră din punct de vedere al emisiilor carbon în propriile operațiuni. Pentru a realiza acest lucru, Bayer va implementa măsuri de eficiență energetică, va trece la 100% energie electrică regenerabilă și va compensa emisiile rămase, prin captarea de carbon care îmbunătățește biodiversitatea. Bayer este implicata în Science Based Targets Initiative și este deja listată ca și companie care ia măsuri. În cadrul acestui proiect, demarat de Carbon Disclosure Project (CDP), U.N. Global Compact, Institutul Mondial pentru Resurse (WRI) și Fondul Mondial pentru Natura (WWF), peste 700 de companii s-au angajat să întreprindă acțiuni climatice semnificative și să stabilească obiective de reducere a emisiilor pentru a menține creșterea temperaturii globale sub 2°C.

 

În acest sens, Bayer face tot posibilul pentru reducerea absolută a emisiilor de-a lungul întregului lanț valoric prin colaborarea cu furnizorii și clienții, precum și în logistica și ambalajele companiei.

 

De asemenea, Bayer va colabora cu fermierii pentru a reduce amprenta agriculturii asupra mediului oriunde operează compania. Bayer își propune să reducă emisiile de gaze cu efect de seră - pe kilogram de culturi produse pe piețele agricole majore - și impactul asupra mediului al protecției culturilor cu 30% până în 2030 în fiecare caz. În acest scop, Bayer va ajuta fermierii să aplice practici mai durabile, cum ar fi reducerea plugăritului pentru a ajuta la păstrarea carbonului în sol și asigurarea utilizării mai precise a produselor de protecție a plantelor și a îngrășămintelor prin produse inovative și instrumente digitale.

 

Contribuții la obiectivele ONU de Dezvoltare Durabilă

Angajamentele de sustenabilitate ale lui Bayer vizează obținerea impactului în conformitate cu obiectivele ONU de Dezvoltare Durabilă (Sustainable Development Goals - SDGs). Națiunile Unite au convenit asupra a 17 obiective pentru a construi o lume mai bună pentru oameni și planeta noastră până în 2030. Conform ONU, cu toate acestea, este nevoie de progrese urgente și mai rapide. „Cu doar zece ani rămași, companiile trebuie să își îndeplinească responsabilitățile și să acționeze în consecință”, spune Werner Baumann. „Compania Bayer are o poziționare similară cu doar câteva alte companii pentru a putea contribui la Obiectivele de Dezvoltare Durabilă și tocmai acesta este angajamentul nostru.”

 

Pe lângă combaterea foametei (SDG 2) și promovarea sănătății și a bunăstării (SDG 3), angajamentul Bayer va contribui substanțial la acțiunile climatice (ODD 13) și la protejarea vieții pe uscat (ODD 15). Femeile joacă un rol cheie în fermele de dimensiuni mici, în planificarea familială și în asigurarea sănătății familiilor lor. Ajutarea acestora să își realizeze potențialul va fi o contribuție la egalitatea de gen (SDG 5) și va oferi, de asemenea, beneficii socio-economice semnificative pentru comunitățile și economiile locale.

 

 

Notă pentru editori:

 

În ceea ce privește obiectivele de sustenabilitate, astăzi va avea loc o conferință pentru investitori. Graficele vor fi disponibile online de la aproximativ 8:30 am CET, iar transmisia în direct a prezentării și discuțiile ce vor urma, începând cu aproximativ ora 14:00 CET pe www.bayer.com/so-2030.

 

 

Despre Bayer

Bayer este o companie globală cu competenţe cheie în domeniul Ştiinţelor Vieţii, respectiv sănătate şi agricultură. Produsele şi serviciile oferite sunt special concepute pentru a fi în beneficiul oamenilor, contribuind la depăşirea provocărilor uriaşe pe care le presupune o populaţie globală în creştere şi îmbătrânită. Totodată, Grupul îşi propune să îşi îmbunătăţească profitabilitatea şi să creeze valoare prin inovaţie şi dezvoltare. Bayer s-a angajat să respecte principiile dezvoltării sustenabile, iar brand-ul Bayer este un etalon de încredere, autenticitate şi calitate, în întreaga lume. În anul fiscal 2018, Grupul avea aproximativ 117,000 de angajaţi şi a înregistrat vânzări de 39,6 de miliarde Euro. Cheltuielile cu capitalul s-au ridicat la 2,6 miliarde de Euro, iar cele cu Cercetarea şi Dezvoltarea la 5,2 miliarde de Euro. Pentru informaţii suplimentare vă invităm să accesaţi www.bayer.com

 

 

 

Persoane de contact:

Dirk Frenzel, phone +49 214 30-29908

E-mail: dirk.frenzel@bayer.com

 

Dr. David Lerch, phone +49 214 30-26060

E-mail: david.lerch@bayer.com

 

Ruxandra Pirojoc

E-mail: ruxandra.pirojoc@bayer.com

 

 

 

Declaraţii anticipative

Acest document poate include declaraţii anticipative în baza presupunerilor şi estimărilor actuale realizate de Grupul Bayer sau echipa de management a subgrupului. Diferite riscuri cunoscute şi necunoscute, incertitudini şi alţi factori pot conduce la diferenţe semnificative între rezultatele viitoare efective, situaţia financiară, dezvoltarea sau performanţele companiei şi estimările indicate în prezentul document. Printre aceşti factori se numără factorii prezentaţi în rapoartele publice ale Bayer care sunt disponibile pe website-ul Bayer la www.bayer.com. Compania nu-şi asumă nicio răspundere pentru a actualiza aceste declaraţii anticipative sau pentru a le adapta la evenimentele sau evoluţiile viitoare.